مقالات میز تلویزیون

معرفی انواع سبک های میز تلویزیون (از کلاسیک تا مدرن)

انواع میز تلویزیون

آیا شما هم به دنبال خرید انواع سبک های میز تلویزیون هستید؟ بی‌شک میز‌های مدرن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و درصد زیبایی بالایی دارند.

توجه داشته باشید که این محصولات رده بندی‌های متنوعی داشته و افراد می‌توانند آن‌ها را با مدل‌های متنوعی تهیه کنند؛ ولی، قبل از اقدام برای خرید میز تلویزیون یا هر محصول مدرن، شما باید اطلاعات کافی درمورد محصولات قرارگرفته در دیگر سبک‌ها را نیز موردبررسی قرار دهید.

سبک های میز تلویزیون کلاسیک، مینیمالیستی و غیره نیز می‌توانند درصد زیبایی خانه شمارا تا حد بسیار زیاد و قابل‌توجهی افزایش دهند. امروز ما قصد داریم تا درمورد انواع میز تلویزیون و سبک‌های مختلف این محصول با شما صحبت کنیم؛ پس با آقای میز همراه باشید.

معرفی همه سبک های میز تلویزیون ، از کلاسیک تا مدرن

.

انواع سبک های میز تلویزیون از کلاسیک تا مدرن

در ادامه به معرفی هر یک از نواع سبک های میز تی وی میکنیم.

میز تلویزیون‌های کلاسیک

انواع سبک میز تلویزیون کلاسیک

اولین سبکی که در مقاله سبک های میز تلویزیون ما قصد بررسی آن را داریم، میز تلویزیون‌های کلاسیک هستند. میز تلویزیون‌های کلاسیک محصولاتی سنتی، زیبا و طرح‌دار هستند که برخلاف خیلی از سبک های میز تلویزیون، شلوغی زیادی را در خود جای داده‌اند.

اصلی‌ترین متریال به‌کاررفته در ساخت این محصولات چوب بوده و طراحان از چند کنسول را ابزار‌های دکوراسیونی مختلفی برای بهبود وضعیت این محصول استفاده کرده‌اند.

همچون سایر میز‌های سنتی، این محصولات نیز طراحی پیچیده‌ای دارند. شاید استفاده از میز‌های سنتی در خانه‌های مدرن نتایج مطلوبی را به‌همراه نداشته باشد؛ ولی مطمئناً به‌کارگیری این محصول در خانه‌های سنتی می‌تواند زیبایی محیط را دوچندان کند.

فقط کافی است به تصاویر موجود از میز تلویزیون‌های سنتی توجه کنید. این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تاریخ را برای انسان‌ها تداعی کنند.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های کلیدی این محصولات می‌توان به داشتن خمیدگی‌های مختلف، طراحی برجسته، رنگ چوبی یا کرمی و ضخامت زیاد و ابعاد بزرگ اشاره کرد.

امکان ندارد شما بتوانید یک میز تلویزیون سنتی با ابعاد کوچک یا گوشه‌های تیز را پیدا نمایید. چراکه در تم سنتی، استفاده از خمیدگی اهمیت زیادی دارد.

درضمن لازم به ذکر است که این محصولات معمولاً فضای زیادی را اشغال می‌کنند. درنتیجه، اگر شما به‌دنبال استفاده از یک میز برای خانه یا اتاق کوچک هستید، شاید به‌کارگیری این مورد نتایج مطلوبی را برای شما به‌همراه نداشته باشد و نیاز هست به‌دنبال بقیه سبک های میز تلویزیون باشید.

انواع میز تلویزیون مدرن

انواع میز تلویزیون مدرن

دومین محصولی که در سبک های میز تلویزیون ما قصد بررسی آن را داریم، میز تلویزیون مدرن است. به‌صورت کلی در طراحی مدرن، استفاده از خطوط صاف و گوشه‌های تیز اهمیت زیادی دارد.

شاید مهم‌ترین نقطه تفاوت محصولات مدرن و سنتی همین مسئله باشد. در محصولات سنتی معمولاً طراحان از خمیدگی‌های زیاد و گوشه‌های گرد استفاده می‌کنند.

درحالی‌که محصولات مدرن دارای خطوط صاف و گوشه‌های تیز هستند. جدا از چوب، میز‌های تلویزیون مدرن می‌توانند از دیگر مواد اولیه همچون شیشه، فلز، آلومینیوم و غیره هم استفاده نمایند.

فروشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی زیادی امروزه در زمینه عرضه میز‌های تلویزیون مدرن فعالیت می‌کنند ولی برای خرید این محصول، شما باید به‌دنبال بهترین مراکز عرضه‌کننده باشید.

میز های تلویزیون مدرن از اواخر قرن 20 در بازار ظاهر شدند. این مدل از انواع میز تلویزیون در مدت‌زمان کوتاهی محبوبیت زیادی به‌دست آورد. چراکه گوشه‌های تیز آن تداعی‌کننده آینده‌ای روشن و ساده برای همه افراد بود. طولی نکشید که محصولات سنتی طرفداران و متقاضیان خود را از دست دادند. با ورود به قرن 21، محبوبیت میز‌های مدرن روزبه‌روز افزایش پیدا کرد. به‌صورتی که درحال‌حاضر این محصولات را می‌توان به‌عنوان رایج‌ترین و محبوب‌ترین محصول بازار شناسایی کرد.

ازجمله ویژگی‌های مهم میز‌های مدرن می‌توان به داشتن طراحی مینیمالیستی، چندین کشو یا محفظه برای لوازم دیجیتالی مختلف و اندازه‌های برابر اشاره کرد. منظور از اندازه‌های برابر، وجود تقارن در میز است که بعید است در باقی سبک های میز تلویزیون این موارد را مشاهده کنیم.

میز های تلویزیون Mid Century

انواع سبک میز های تلویزیون Mid Century

جدا از بقیه سبک های میز تلویزیون ، امروزه میز‌های تلویزیون با سبک Mid Century نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. طراحی Mid Century برای اتاق‌های مختلف خانه گزینه فوق‌العاده ای به‌حساب می‌آید. درحالی‌که برخی از انواع میز تلویزیون فقط برای اتاق نشیمن طراحی شده‌اند، شما می‌توانید این سبک را در اتاق‌خواب، اتاق کار و اتاق استراحت به‌کارگیرید.

همچون میز تلویزیون مدرن، سبک Mid Century هم از خطوط صاف و طراحی مینیمالیستی استفاده می‌کند. توجه به رنگ و طراحی در این سبک اهمیت زیادی دارد. معمولاً طراحانی که درزمینه ساخت میز تلویزیون با سبک Mid Century فعالیت می‌کنند، محصولاتی زیبا، جذاب و رنگی را در بازار عرضه می‌نمایند.

در مقایسه با یک میز تلویزیون مدرن یا سنتی، سبک Mid Century فضای کمتری دارد. ازآنجایی‌که این محصول برای سایر اتاق‌های خانه بهینه‌سازی‌شده است، شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی کمتری را مشاهده کنید؛ ولی در عوض این محصول ابعاد کوچک‌تری داشته و برای خانه‌های کوچک نیز به‌شدت مناسب است.

شرکت‌های تولیدکننده برای ساخت Mid Century محدودیت خاصی ندارند. آن‌ها می‌توانند از هر ماده اولیه‌ای که دوست داشتند استفاده کنند. ازجمله رایج‌ترین متریال های به‌کاررفته در طراحی Mid Century می‌توان به ام دی اف، چوب‌های معمولی، چوب‌های روکش‌دار، فلز و شیشه اشاره کرد.

گاهی اوقات برخی از شرکت‌های فعال در این زمینه محصولاتشان را با ترکیب چند متریال تولید می‌کنند. این مسئله زیبایی نهایی میز را دوچندان خواهد کرد.

میز تلویزیون‌های معاصر

سبک میز تلویزیون های معاصر

قبل از بررسی میز های تلویزیون معاصر از میان انواع سبک های میز تلویزیون ، بیایید تا نگاهی به معنای لغوی این کلمه بیندازیم. در زبان فارسی، معاصر به معنای امروزی یا حال حاضر است.

میز تلویزیون های معاصر دقیقاً برحسب طراحی‌های امروزی ایجاد شده‌اند. شاید افراد این محصول را با دیگر سبک های میز تلویزیون همچون مدرن اشتباه بگیرند؛ ولی در واقع تفاوت‌های فوق‌العاده زیادی میان این محصولات و دیگر سبک‌ها وجود دارد.

ترکیبی از سبک های میز تلویزیون سنتی، مدرن، مینیمالیستی و هندسی را در نظر بگیرید. با ترکیب همۀ این سبک های میز تلویزیون ، شما می‌توانید به میز تلویزیون‌های معاصر دسترسی پیدا نمایید.

به‌صورت کلی این میز تلویزیون‌ها از چند شکل هندسی مختلف تشکیل شده‌اند و با داشتن گوشه‌های نسبتاً تیز و فضای خالی زیاد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

لازم به ذکر است که میز تلویزیون‌های معاصر المنت های کلیدی زیاد و قابل‌توجهی را در خود جای داده‌اند. اولین ویژگی که شما می‌توانید در این سبک میز تلویزیون مشاهده کنید، نبود کشو است.

ازآنجایی‌که کشو می‌تواند محدودیت‌های خاصی را در هنگام طراحی ایجاد کند، شرکت‌های فعال درزمینه ساخت میز تلویزیون‌های معاصر آن را حذف کرده‌اند. در طراحی این میز تلویزیون از یک تقارن خاص استفاده‌شده است.

این تقارن زیبایی میز تلویزیون را دوبرابر کرده است. لازم به ذکر است که میز‌های معاصر معمولاً با استفاده از چوب طراحی‌شده و چندین محفظه برای نگهداری کنسول، کتاب یا دیگر لوازم دکوراسیونی در خود جای داده‌اند. پس، اگر شما به‌دنبال یک میز تلویزیون با جزئیات هندسی بالا هستید، به‌کارگیری این سبک نتایج مطلوبی را به‌همراه خواهد داشت.

میز تلویزیون‌های ساحلی

سبک میز تلویزیون های ساحلی و زیبا

ااگر شما از طراحی سبک های میز تلویزیون خسته شده‌اید و به‌دنبال یک محصول خاص و جذاب هستید، استفاده از مدل‌های ساحلی به شما پیشنهاد می‌شود. میز تلویزیون‌های ساحلی ویژگی‌های کلیدی و مثبت زیادی را در خود جای داده‌اند. اولین ویژگی مهم این محصول، داشتن طراحی ویژه است.

به تصاویر منتشرشده از این میز تلویزیون توجه کنید. چه چیزی را مشاهده می‌نمایید؟ بی‌شک سبک‌های ساحلی، طراحی ساده‌ای دارند.

درب‌های قرارگرفته برروی این محصول حالت حصیری داشته و می‌توانند تداعی‌کننده محیط دریا باشند. لازم به ذکر است که مدل‌های ساحلی معمولاً با رنگ چوب یا شن در بازار عرضه می‌شوند.

برای خرید میز تلویزیون‌های ساحلی، شما باید به یک سری مسئله مهم توجه داشته باشید: طراحی خانه! خیلی از افراد بدون فراهم‌کردن طراحی مناسب، از این میز تلویزیون استفاده می‌کنند و پس از مدتی از این کار پشیمان می‌شوند. جدا از سلیقه، شما باید محصولی را تهیه کنید که با فضای داخلی خانه‌تان همخوانی دارد. در این شرایط زیبایی محیط دوبرابر خواهد شد.

با استفاده از میز تلویزیون‌های ساحلی شما می‌توانید محیط ساحل دریا و محیط کشتی‌های شناور برروی آن را به خانۀ خود وارد کنید. برای زیباتر کردن این طراحی، جدا از قراردادن تلویزیون و پرکردن فضای خالی آن، شما می‌توانید از یک قاب عکس یا یک کشتی دکوراسیونی برروی لایه بیرونی استفاده کنید.

این مسئله می‌تواند زیبایی میز تلویزیون و دکوراسیون خانه‌هایی که تم چوبی دارند را تا حد بسیار زیاد و قابل‌توجهی افزایش دهد. مهم‌ترین متریال به کار رفته در ساخت این محصول چوب است؛ ولی شما می‌توانید دیگر محصولات موجود در بازار را نیز تهیه نمایید یا به سراغ بقیه سبک های میز تلویزیون بروید که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

میز تلویزیون با سبک مینیمالیستی

سبک میز تلویزیون مینیمال

یگر سبک محبوب از انواع سبک های میز تلویزیون ، میز تلویزیون‌های مینیمالیست هستند. در طی چند سال اخیر، طراحی مینیمالیستی طرفداران زیادی را از سراسر جهان‌بین سبک های میز تلویزیون به خود جذب کرده است.

پایه و اساس این طراحی، مربوط به استفاده از رنگ سفید، طراحی فوق‌العاده ساده و به‌کارگیری حداقل لوازم دکوراسیونی ممکن است. میز تلویزیون با سبک مینیمالیستی هم دقیقاً بر همین پایه و اساس طراحی‌شده است.

این محصول به‌گونه‌ای ایجادشده تا فضای ذخیره‌سازی زیادی را در خود جای نداده باشد. این سبک طراحی معمولاً از خطوط صاف استفاده کرده و تحت هیچ شرایطی خمیدگی یا گوشه‌های گرد را در خود جای نمی‌دهد. شما نمی‌توانید در میز تلویزیون با سبک مینیمالیستی، المنت های سنتی قرار دهید.

گاهی اوقات این میزها بدون هیچ فضای دکوراسیونی در بازار عرضه می‌شوند. توجه داشته باشید که استفاده از میز تلویزیون با سبک مینیمالیستی می‌تواند برای افرادی که خانه کوچک دارند، نتایج مطلوبی را به‌همراه داشته باشد. ازآنجایی‌که این مدل از انواع سبک های میز تلویزیون در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی‌شده است، شما به‌راحتی می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف مورداستفاده قرار دهید.

استفاده از این میز تلویزیون برای خانه، اتاق نشیمن، اتاق کار و اتاق‌های شخصی نتایج مطلوبی را به‌همراه خواهد داشت. شرکت‌های تولیدکننده معمولاً این مدل از انواع میز تلویزیون را با چوب تولید می‌کنند. به‌غیراز رنگ سفید، شما می‌توانید رنگ قهوه‌ای روشن یا کاراملی را نیز در هنگام ساخت این میز تلویزیون به کار ببرید.

میز تلویزیون با سبک اصطبل

سبک میز تلویزیون با سبک اصطبلی

شاید دیدن این مورد برایتان کمی عجیب باشد؛ ولی در میان همه سبک های میز تلویزیون، محصولات اصطبل هم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. اصطبل به محیطی گفته می‌شود که در آن خوراکی‌های مختلف و حیوانات مختلف همچون اسب نگهداری می‌شوند. در ساخت یک اصطبل، طراحان از یک طراحی خاص استفاده می‌کنند.

اگر شما به فیلم‌های کلاسیک آمریکایی دقت کرده باشید، خیلی از اصطبل‌ها یک طراحی خاص با استفاده از چوب دارند. آن‌ها یک خط را از میان دو قطر اصلی مربع رد می‌کنند.

به عکس‌های منتشرشده از میز تلویزیون با سبک اصطبلی توجه داشته باشید. می‌توانید طراحی مزرعه‌ای سنتی و اصطبل را در این محصولات مشاهده کنید.

استفاده از این سبک میز تلویزیون در ایران خیلی رایج نیست، مردم کشور‌های مختلف به‌خصوص آمریکا به این سبک میز تلویزیون علاقه زیادی نشان می‌دهند.

تمرکز این سبک از سبک های میز تلویزیون ، بر روی ساده بودن، عملکرد درست و گرما است؛ بااینکه این محصول به‌تنهایی دمای محیط را افزایش نمی‌دهد، استفاده از یک سری رنگ‌های خاص در آن توانسته خانه را گرم‌تر و زیباتر نشان دهد. اگر شما از یک‌خانه با سبک سنتی یا کلاسیک استفاده می‌کنید، به‌کارگیری این میز تلویزیون می‌تواند نتایج مطلوبی را برای شما به‌همراه داشته باشد.

ممنونیم که تا انتهای مقاله سبک های میز تلویزیون همراه با فروشگاه آقای میز بودید. میتوانید به اینستاگرام 120 هزار نفری ما بپیوندید!

1 دیدگاه در “معرفی انواع سبک های میز تلویزیون (از کلاسیک تا مدرن)

  1. آواتار سحر میرزایی سحر میرزایی گفت:

    من خیلی به سبک کلاسیک علاقه دارم اما میخوام در عین حال میخوام میز تلویزیون جدید و امروزی باشه چه مدل هایی پیشنهاد میدیدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *